Tisdag

Allt som kan gå fel idag har gått fel :( Snoozade för länge idag så kom halv 9 till skolan, hittade inte till svenskan (bytt sal) så jag satte mig i caféterian och pluggad! Annelie kom förbi en stund, men var tvungen att gå till matten och när matten var slut var annelie borta! Käkade idag med rebecka, maria och kaltrina. Kaltrina och jag hade det väldigt roligt idag vid maten! Efter lunch hade jag och rebecka skolkyrka men det var bara vi som kom... så vi satt och tjöta lite om random saker. Lånade idag hem 4 böcker som jag ska läsa under lovet! Sista lektionen var samhällskunskap som var helt ok! Gick till Ica efter skolan handlade godis + en nyckelring, kom hem och sätter mig vid datorn slår fel pin kod så nu behöves en puk kod? och det vet jag inte vad den e någonstans?

En sak är iaf bra med denna dagen och det är att jag har fått mina 3000 kr idag =D Det betyder sms:a med Jonas. Ska gå ner till banken nu och sätta in pengarna på kontot!


Tummarna up för pengarna!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: