Mitt livs misstag

FAN! Vad tänkte jag med!? Jag tänkte inte alls det skede på impuls =( Men vill att DU ska veta att jag gillar dig men ändå inte :/ ?! Fan vad jobbigt, hoppas bara att i slut ändan att allt ska bli bra. Nu kanske jag förlorar en bra person, jag är fan en idiot! En stor puckad idiot =( FAN FAN FAN =( Vill stoppa tiden, vrida tillbaka klockan till första dagen jag såg dig och önskar att jag inte gick up på loftet i kyrkan och såg dig för du skulle jag inte sitta här med tårar i ögonen =( FAN FAN FAN! Vill vrida tillbaka klockan =(


Skolan har också varit en stor katastrof idag med =( Var på världens piss humör och allt bara sket sig, men det brukar göra det när man är sur och arg. Lektionerna gick iaf bra! Nu vet man också vems en riktiga vänner e....

Blir att deppa resten av dagen / kvällen. Gråta i massor och lyssna på sorgsen musik och ja... tkr synd om mig själv hehe =(







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: