Min dag i skolan

Sitter kvar i skolan men ska ändå berätta om min dag i skolan som snart är slut!

Kom till skolan kl 10.00 gick då till min matte, men hade nog ingen idag för ingen öppnade? Gick då ist till datorerna kollade lite bloggar och kollade in facebook.
Efter en stund vid datorerna satte jag mig vid caféterian och räknade några sidor matte.
Halv 11 kom jakob, en jättetrevlig kille! Vi satt och snackade lite och hade det trevligt, sen kom även annelie. Skolkyrkan började halv 12 då martin från CREDO var med. Vi alla som var med på skolkyrkan, jag, jakob, annelie, rebecka, lovisa, martin och jimmy satt och pratade om hur vi kan ändra skolkyrkan till bättre osv. Martin läste även en text som jag valt ut.
Efter skolkyrkan gick jag och rebecka och åt lunch, var en väldigt god lunch idag! Var ett band i matsalen som spelade väldigt hög musik, jobbigt!!!!!! Dumma media programet!!! Nu sitter jag och rebecka i lilla studiehallen och vi ska plugga lite. Sen blir det att gå hem!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: