I still love you

Jag saknar dig, jag önskar att jag fortfarande kunde drömma att det var du och jag, men nu vet jag att det aldrig kommer bli du och jag, ändå drömmer jag och hoppas? Hoppas på något som aldrig kommer bli.

 

Tänker tillbaka på våra minnen tillsammans. När du och jag stod på stranden och pratade, när du höll om mig i kyrkan, när du fick min berättelse som jag skrivit till dig och du skrattade och jag fick sen en kram av dig, när du kramade mig hejdå! Har massor av fina minnen av dig <3 Men inget av det betyder något för dig…

 

Trodde att jag hade släppt dig ur mitt liv, men kärleks känslorna är kvar! Tror nog aldrig att dom riktigt kommer att försvinna, du är ju min första kärlek.

 

Du förstår inte hur mycket jag älskar, drömt och hoppas om dig! Det är ingen som förstår.

 

Kommer bli svårt att träffa dig. Du och jag är ju vänner det kom vi överens om, men jag kommer ändå få hjärtklappning av att se dig, jag kommer ändå titta på dig, jag kommer ändå vilja krama dig och aldrig släppa taget.

 

Jag kommer fortfarande älska dig mera än som en vän!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: