Hemma

Slutade ju inte alls 14. 45 skriv fel... slutade 16.45 så det var en lång dag! Mår helt ok, lite trött bara men inte så farligt. Svängde förbi willys och handlade lite gott tills ikväll! Tänkte berätta om min dag på förskolan

Morgonen: Morgonen var lugn och bra. satt och degade och läste för barnen. Vid 10.00 var det utevistelse och det gick bra det med, lite kalt men jag klarade mig! Efter utevistelsen gick jag till skolan för min rast.

Eftermiddagen: Eftermiddagen gick också bra! Var en lugn dag idag och det var skönt! Satt och degade, ritade, läste sagor för barnen. Var med på mellanmålet och det gick också bra! Mkt bra hehe

Nu är jag iaf hemma, har ätit piroger till middag och nu ska jag kolla mejl, läsa bloggar, lyssna på musik, slappa helt enkelt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: