Fröken Sverige

Ikväll blir det filmen Fröken Sverige till det ska jag ha lösgodis och julmust, så det blir nog mysigt!

Annars denna lördag den 12 december har jag gjort följande:

♥ Ätit lunch
♥ Kollat på film, Fahrenheit 9/11
♥ Suttit en stund vid datorn
♥ Vilat
♥ Ätit kvällsmat

Och nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik. Väntar mest på att kl ska bli 19.00-20.00 så jag kan sätta på filmen, under tiden får jag slappa!

Jag vet vad jag ska göra med dig, men allt känns så tomt? För 2 veckor sen tyckte jag om dig jättemkt! Nu är mina känslor för dig helt tomma? Lättare att hata dig än att tycka om dig? Just nu är du inget för mig, helt tomt och på ett sätt är det skönt men på ett sätt önskar jag att det var som det var innan...



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: