Effektiv dag

Idag har jag varit väldigt effektiv. Efter lunch rensad jag alla familjens 400 kr (om inte mera) i olika kateogrier, tog mig ca 3 timmar men det var kul att kolla in gamla bilder och få minnen och flachbacks tillbaka till man var liten. När jag får mina pengar på Tisdag ska jag kolla efter fota album så jag kan sätta dit bilderna, tänkte sen ta med mig foto almubet när jag flyttar hemmifrån!

Har även fotat det jag köpte på Gegås. OSB! Fotorna är tagna med min mobil kamera df dålig kvalite, tyvärr!


Parfym och duchkräm?


mascara, svart nagelack och fondastion?


Björn borg neccesär


DVD film


Plånbok


Jättefin armklocka


Grå klänning


Snoppen tröja


Trosor och BH


Legjeans


Jättefin stor väska med blommit mönster inuti


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: